Datum: 2012-03-08
Tid: 00:20:21

Massa saker har hänt idag!

Dagen idag har också varit väldigt händelserik. Det började med att jag vaknade upp och tog ut hunden som bestämt sa till att han ville uträtta sina behov. Sen åt jag och älskling frukost samtidigt som vi kollade ett avsnitt supernatural. Sp himla mysigt att starta dagen på det sättet. Efter det dök jag inbi duschen för att fräscha till mig. Mitt hår var liksom katastrof.

Tog bussen ner på stan och gick till mammas jobb för att hämta henne. Vi skulle nämligen hem till min gudmor Helena på middag :). Innan vi åkte upp dit så gick vi runt på stan en snabbis. Jag hittade ett par sjukt snygga byxor på Gina som jag fick av min älskade mamma. Jag har ju knappt några byxor, bara tights vilket också är snyggt, men jag vill kunna använda byxor någon gång också. Ett par svarta blev det + en jätte fin top. Efter det så sprang vi in och köpte lite fina tulpaner med oss. Sen tog vi bussen.

När vi kom fram så möttes jag av en underbart god doft. Vart väldigt varmt välkomnad av en galen hund och katt. Och självklart av Helena med. Det vi åt till middag var: köttfärsröra med massa kryddor som curry osv. Och så var det banan i. Jag älskar verkligen banan i mat. Det är galet gott. Ett plus i kanten för att det dessutom var viktväktarmat :). Jag fick faktiskt receptet så jag ska själv prova att laga det. Det verkade inte vara så svårt vilket är tur. Sen slöade vi i soffan. Jag som betjänt åt den mycket söta, nakna och bestämda hunden Nisse. Han ville tugga ben och då skulle jag hålla i :). Förbaskat söt liten prick. Hand bror Sigge (katt) låg på rygg i mattes knä för att bli kliad på magen. Hur sött är inte det?
Aja. Nu på kvällen har jag hjälp mamma med hennes nya iPhone. Startade upp den och fixade allt onödigt. Hon valde en vit och konstigt nog kändes den mycket mindre/lättare. Inte för att jag bryr mig om det. Nu annars har vinklar tv och så. Ska alldeles strax försök sova. Hoppas ni har det bra :)!

Kommentarer
Postat av: mee

Ohh vad kul ! Du har verkligen hunnit med mycket ^_^

2012-03-08 @ 09:51:17
URL: http://nittifemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback