Datum: 2012-02-26
Tid: 22:43:39

Heeej hej hörrni!

Hoppas verkligen att ni har haft en finfin helg. Min helg har varit upp och ner, men mest bra.
Tyvärr kan jag inte säga detsamma om min kropp, men jag orkar inte gå in på det nu.

Igår gjorde jag och hjärtat ingenting. Och idag har vi inte gjort något alls. Lite tråkigt är det, alltså inte det att vi inte gör något, men jag känner mig så sjukt jäkla ensam. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känner mig riktigt ensam. Knappt någon som hör av sig om att ses. Eller ens hör av sig ändå. Så jag känner mig ensam. Men förutom det har jag och hjärtat det underbart tillsammans. Vi hittade drömlägenheten. Bara några kvarter här ifrån och det var visning idag. Den var inte ens dyr. Under miljonen och relativt låg hyra för att vara i ett "nybyggt" hus. Men eftersom jag ej har någon inkomst så kan vi ju inte flytta. Alltid mitt fel!!!

Idag annars har vi bara suttit vid datorn. Vi vaknade jätte sent i morse. Tror klockan var runt 13. Det var skönt att få sova även fast det inte blev så många timmar. Jag somnade väldigt sent i natt pga mitt äckliga illamående. Och idag har jag mått illa större delen av min vakna tid. Så jag har bara suttit och kodat en massa designer, ritat ikoner osv. Det är så roligt att designa bloggar och göra dom fina. I like!

Tror tyvärr inte att jag kommer vara så aktiv imorgon heller då jag har ett rätt fullspäckat schema.
Först ska jag till tandläkaren och kolla upp hur pass allvarligt det är med mitt tandgnissel. Jag har ju börjat sysselsätta mig med det under nätterna nu för tiden. Kanske tycker jag att det är tråkigt att sova när jag sover också. Hatar att sova haha, så onödigt. Blir väl samma visa i natt igen.

Men iallafall, först är det tandläkaren som gäller. Älsklingen följer med mig. Hoppas jag slipper må illa bara, känns som att jag kommer må dåligt imorgon också och inte nog med det, jag är jätte nervös och orolig för vad som ska hända hos tandis. Ny tandläkare också och bara det är asjobbigt. Och sen att en främmande människa ska peta i min mun, ÄNNU värre. Aja, förhoppningsvis ska det väl gå bra. Jobbigt att åka buss bara.

Sen ska jag och älskling till IKEA och kolla på ny säng. Vi har några modeller vi gillar som vi ska kika efter på. Jag vill gärna ha med förvaring under, eftersom vi (jag) har sååååå mycket saker jag behöver få undan. Så det är najs. Ska bli skönt med en säng som man kan sova i utan att vara rädd att den ska braka ihop vilket den nuvarande kommer göra vilket sekund som helst. Den är hur ranglig som helst, haha.


Kommentarer
Postat av: alma

SV: Kul att du är tillbaka, och förlåt för sent svar! :)



Tack, allt är bra! Hoppas det är bra med dig med! KRAM

2012-02-26 @ 22:48:25
URL: http://eeestelles.blogg.se/
Postat av: Kitiwara

Hejhej! Jag vill bara säga att jag har gjort en ny blogg med en kompis, kika gärna in! :D

Kram

2012-02-26 @ 23:03:58
URL: http://twoasiians.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; jo det är bara bra,sj? :)

2012-02-26 @ 23:23:41
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback