Datum: 2012-02-27
Tid: 22:29:23

Måndag och en ny vecka!

Morgonen började inte bra.
Vaknade tidigt, väldigt tidigt. Jag mådde riktigt uselt då. Gick upp på toa och det i princip bara rann svett om mig. Förstår inte hur jag kan svettas så mycket som jag gör när jag sover. Jag mådde som sagt jätte illa och skickade ett mail till tandläkaren att jag inte orkade komma pga ångest och illamående. Jag hoppas att dom förstår.

Min tandläkarpsykolog ringde lite efter.
Nu har jag fått en tid för att få träffa honom efter typ ett år. Men det känns jätte bra iallafall. Han är så himla trevlig och duktig med sitt yrke. Fler såna psykologer tack! Så den 19e mars ska jag träffa honom.

Annars har vi slagit sönder våran säng!
Eller ja, den har varit trasig sen innan och väldigt väldigt ranglig så vi tog tag i saken idag och drog till IKEA och köpte en ny säng. Eller själva ramen runt sängen då vi redan har madrasser sen innan. Den är såååå himla fin. Svart. Så från kl 15 har vi hållt på att städa och sätta ihop sängen. Blev precis klara. Passade även på att käka på IKEA. Billig mat och gott är det så det var massa najs!

Nu sprängs mitt huvud så jag ska stoppa i mig ännu en alvedon.

Kommentarer
Postat av: Snyggaste Bloggaren Någonsin!

:)

2012-02-28 @ 10:57:04
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: ALICE

allt bra idag? :)

2012-02-28 @ 11:17:49
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: angel

Ha en trevlig vecka

2012-02-28 @ 11:29:51
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback