Datum: 2012-03-05
Tid: 19:52:08

Bloggdesign sidan

Heeey hörrni.
Jag har tyvärr ingen ork för tillfället att skriva osv. Jag kommer väl tillbaka någon gång. Men jag kikar iallafall in här och blir så varm att ni fortfarande kommenterar! Jag ville bara säga att jag lever och jag mår bra. Dock har min farmor insjuknat och hon har nog inte så lång tid kvar. Det är väldigt tungt samtidigt som det är en lättnadskänsla då hon har lidit väldigt länge. Man får hoppas på det bästa helt enkelt, vad som nu är bäst i den situationen.


Jag håller på att satsa på bloggdesigner så om ni vill kika in på min sida så är det bara att gå in på den här länken: ----> mollysbloggdesign.blogg.se <---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback